.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش ها به سفر لاریجانی به مازندران
لاریجانی هم که از چهره های دانشجویان متوجه ناراحتی آنان از حذف زمان سخنرانی آنها داشت برای آرام کردن دانشجویان گفت:"دانشجویان نباید وارد سیاست شوند، و سیاست کار سیاست مدارهاست.رسالت شما دانشجویان این است که تنها درس بخوانید و کارهای خرده سیاسی را به سیاست مدارها بسپارید."
واکنش ها به سفر لاریجانی به مازندران


خبرنامه دانشجویان ایران نوشت : علی لاریجانی رئیس مجلس در آخرین سفر استانی خود عازم مازندران شد ولی این سفر همراه با انتقاد های دانشجویان همراه بود.

دوستی و رفاقت رئیس مجلس با رئیس دانشگاه مازندران علتی شد تا وی در مراسم "آئین بازگشایی دانشگاه مازندران" شرکت کند.

زمان سخنرانی برای نماینده های تشکل های دانشجویی که معمول مراسم بازگشایی دانشگاه است از آنجا که احتمال آن می رفت انتقاد هایی از رئیس مجلس در خصوص حذف فوریت طرح نظارت بر مجلس درپی داشته باشد، از مراسم حذف شد.

البته لاریجانی هم که از چهره های دانشجویان متوجه ناراحتی آنان از حذف زمان سخنرانی آنها داشت برای آرام کردن دانشجویان گفت:"دانشجویان نباید وارد سیاست شوند، و سیاست کار سیاست مدارهاست.رسالت شما دانشجویان این است که تنها درس بخوانید و کارهای خرده سیاسی را به سیاست مدارها بسپارید."

در حالی که به نظر سرپرست جدید دانشگاه مازندران به دلایلی اعم از رفاقت و دوستی از لاریجانی برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود رئیس مجلس در پاسخ به سئوالی که «اخیرا چند سفر استانی و به مراتب فشرده تر از سفرهای دور اول رئیس جمهور داشتید، این فعالیت شائبه حضور در انتخابات ریاست جمهوری دور بعد را به اذهان متبادر کرده است توضیحی در این خصوص می دهید؟» تصریح کرد: من برنامه ای برای سفرهای استانی به این معنا ندارم.

قابل توجه آنکه بر خلاف سایر برنامه های بازگشایی دانشگاه ها که معمولا مجری برنامه از دانشجویان است مجری برنامه شخصی بود که در مراسم افتتاح یکی از واحدهای دانشگاهی بابل برگزار شده بود، کار اجرا را بر عهده داشت.

وی شعری با لهجه مازندرانی درمدح رئیس مجلس خواند که به گفته یکی از خبرنگاران که درمراسم هفته گذشته بابل حضورداشت، شعر قرائت شده برای لاریجانی با اندک تغییری برای هاشمی رفسنجانی نیز خوانده شده بود. مجری در این برنامه با قرائت این اشعار کاربردی سعی کرد میزان ارادت خود به رئیس مجلس را نشان دهد.

اما انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه مازندران باصدور بیانیه ای شدیدالحن، از نحوه حضور رئیس مجلس در این دانشگاه بشدت انتقاد کرد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که در پي حضور رئيس مجلس در دانشگاه مازندران، انجمن اسلامي دانشجويان مستقل اين دانشگاه درحاليكه متني براي بيان ديدگاهها و مطالبات خود در حضور رييس قوه مقننه كشور آماده كرده بود به دليل گفته شده از خواندن متن مذکور محروم شد و پاسخ حرف های لاریجانی را نیز داد.

در بخشي از اين بيانيه آمده است:"پیش از این شايد جريان هايي از صحن دانشگاه براي تبليغ و تثبيت قدرت خود استفاده مي کرده اند اما حداقل اجازه صحبت به دانشجونماهايي داده مي شد تا هر چند اندک به بيان دغدغه هاي دانشجويي بپردازند.مسئولان حاضر در اين مراسم بر خلاف منويات رهبر انقلاب کار هاي سياسي را فقط مختص سياستمداران مي داند و مردم و نخبگان را هيچ مي انگارد. انگار نه انگار که مقام معظم رهبري فرموده اند: خدا لعنت کند کساني که مي خواهند دانشجو سياسي نباشد.جنبش دانشجويي مسلمان اين قبيل اقدامات سخيف را به شدت محکوم مي کند و خواستار پاسخگويي مسولين است."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن اميري گنجي 14 مهر 1389
مرا چنانكه منم جمله خلق دانستند/ترا چنانكه تويي هيچكس نمي داند
مجري برنامه استاد گلم "حسين طالب ن‍ژاد" بودند كه در سلامتش هيچ شكي ندارم. ايشان هميشه خودشونو معلم ساده دانشگاه مي خوانند . در ضمن شاعر چيره دستي هم هستند . بهم خيلي برخورد كه ناخاسته استاد عزيزمو وارد دنياي سياست مي كنيد! من هر دو شعرشونو گوش دادم. نمي دونيد قضاوت نكنيد هردو تفاوت از زمين تا آسمون داشت . چرا به غزل امام زمانيش و متن ادبيش خطاب به جانبازان شيميايش كه تو اين مراسم خوند وتحسين همه رو برانگيخت گير نمي ديد؟!واقعا براتون متاسفم. اشكمو در اورديد!
نا شناس 15 مهر 1389
بنده اين آقاي حسين طالب نژاد(مجري برنامه) رو كاملا مي‌شناسم.
اينكه اين آقاي براي رئيس مجلس شعر بگويد و بخواند اصلا تعجبي ندارد. تبحر و تنها ويژگي‌اش همين مدح رئيس و روساست و اگر نكند از اصل خودش دور شده‌است.
خب طبعا به رسم اسلاف خودش در دربار: اورا مي‌بايد شعري گفت كه سلطان را خوشش آيد و نه من و توي خواننده شمال‌نيوز!!!
يادم مي‌آيد روز توديع عباسي(وزير كنوني تعاون) و معارفه عجيب‌ترين رئيس دانشگاه تاريخ يعني حلاجيان، حلاجيان به حسين گفت: ببين پسر! شنيدم براي خداحافظي عباسي مي‌خواي سنگ تموم بذاري؟ نخير از اين دقيقه از اين خبرا نيست تو ديگه مسئول روابط عمومي عباسي نيستي، مسئول روابط عمومي مني، شيرفهم شد!!
حلاجيان رفت و نشست و حسين طالب‌ نژاد رو پشت پرده آمفي تئاتر ديدم درحاليكه دستاش مي‌لرزيد گفت: .... جان اين فلان فلان شده ديگه كيه كه آمده رئيس شده!! پس هرچي در موردش مي‌گن راسته، عجب آدم ..........
آن روز تمام شد، عباسي رفت و حلاجيان آمد. حالا فكر مي‌كنيد چه شد؟ طالب‌نژاد بركنار شد؟ نه. طالب‌نژاد رو مواضع خود استوار و محكم ايستاد؟ نه. منطق حضور هميشگي در دربار اين است كه سبيل رئيس را چرب كني و حسين هم كه اين كار رو خوب بلد بود. شروع كرد به انتقاد كردن از دوران تاريك و بي‌ در و پيكر عباسي و تجليل از رنسانس باشكوه حلاجيان!!!!! حالا چه كسي حلاجيان!!!
خلاصه اين اتفاق بعد از 4 سال مديريت مفتضح حلاجيان تكرار شد. حلاجيان رفت و دكتر باقرزاده آمد و كماكان درب داره بر همان پاشنه تملق مي‌چرخه كه مي‌چرخه!!!!!
اما من ديگه تو اون دانشگاه نيستم تا ادامه داستان رو براتون تعريف كنم.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.